از آنجائیکه حفظ رضایت‌مندی مشتریان در اولویت فعالیت‌های فروشگاه نازخانوم است، امکان بازگرداندن و تعویض کالای خریداری شده توسط مشتریان را با توجه به شرایط عمومی ارجاع کالا فراهم نموده است شما می‌توانید کالای خریداری شده را (درصورت باز نکردن پوشش دور بسته‌بندی محصول) و عدم مخدوش کردن برچسب اصالت کالا تا 7 روز پس از دریافت کالا با انجام مراحل بازگشت کالا مرجوع نمایید.

تعویض کالا مشروط به موجود بودن کالای مورد نظر در انباراست.

عودت وجه:

در تمامی مواردی که نیاز به عودت وجه و واریز مبلغ به حساب مشتری می باشد بین 24 تا 48 ساعت کاری(به جز پنج شنبه و جمعه) از زمان هماهنگ شده با تیم خدمات مشتریان نازخانوم  وجه مورد نظر به حساب مشتری واریز خواهد شد.

دلایلی که می توانید کالای خریداری شده را عودت دهید  به ترتیب و شرح زیر است:

عدم تطابق کالا با سلیقه مشتری:

در این صورت، تنها تا 7 روز کاری کالا، در صورتی پس گرفته می شود که پلمپ محصول باز نشده باشد و برچسب آن نیز مخدوش نشده باشد.

توجه داشته باشید که هزینه عودت کالا به دلیل عدم تطابق با سلیقه به عهده مشتری می باشد.

قابل ذکر است که در مورد کالاهای خاص (منظور از کالای خاص لوازم مربوط به گروه ابزار آرایش صورت و ناخن می‌باشد) امکان عودت سلیقه ای وجود ندارد.

به دلیل عدم تطابق کالا با فاکتور خرید:

اگر کالای خریداری شده و ثبت شده در فاکتور خرید شما با کالایی که تحویل گرفته اید تطبیق نداشت، در صورت باز نشدن پلمپ محصول و عدم مخدوش کردن برچسب آن می توانید کالا را بازگردانید.

هزینه عودت کالا به دلیل عدم تطابق با فاکتور خرید به عهده نازخانوم  می باشد.

معیوب شدن محصول در حین فرایند ارسال:

در صورتی که محصول خریداری شده در بسته شما در حین فرایند ارسال به هر دلیل دچار شکستگی، نشتی و یا به طور کلی از سلامت ظاهری خود خارج شده باشد، مسئولیت و هزینه تعویض و یا ارجاع کالا بر عهده نازخانوم  خواهد بود.

در تمامی موارد فوق، لطفا با تیم خدمات مشتریان نازخانوم  تماس بگیرید و از هرگونه اقدام یکجانبه خودداری فرمایید، کارشناسان ما به محض تماس شما و پس از بررسی موارد یاد شده هماهنگی های لازم جهت عودت و یا تعویض کالا را با شما انجام خواهند داد.

جهت هماهنگی برای عودت و یا تعویض کالا با واحد امور مشتریان به شماره های زیر تماس خاصل فرمایید

1_09115167553

2_09215267225